چرا طراحی سایت بخش مهم بازاریابی شماست؟
نوشته شده توسط : hiwebex

بسیاری از بازرگانان عملکرد بازاریابی خود را در  طراحی سایت  می دانند. آیا می دانستید طراحی وب سایت باعث شکوفایی و رونق هر چه بیشتر کمپین تجاری شما می شود؟ خصوصا در صورتی که از بازاریابی آنلاین در  طراحی سایت  خود از استفاده کنید.

مهمترین مباحث بازاریابی در طراحی سایت

تحقیقات نشان داده اند 75 درصد افراد براساس طراحی به قضاوت درباره اعتبار بازرگانی این کمپین ها می پردازند. در واقع اعتبار بازرگانی کمپین های بازرگانی را در  طراحی سایت  می دانند. اعتبار یک شرکت بازرگانی یعنی تعداد افرادی که از آن شرکت خرید می کنند در واقع شما مشتریان خود را از دست خواهید داد اگر  طراحی سایت  خوبی نداشته باشید و از این رو امکان آنلاین و موثر را نیز از دست خواهید داد. شما نیاز به طراحی یک سایت قوی دارید تا با تکنولوژی تجارت الکترونیکی و بازاریابی بتوانید علاوه بر افزایش اعتماد مشتریان قدیمی خود، مشتریان جدید جذب کنید.

مبحث مهم دیگر دراین خصوص این است که طراحی وب سایت تاثیر مستقیمی روی تغییر و تحول بازرایابی دارد. حتی اگر تبلیغات خود را در کانال های آفلاین انجام می دهید، باز هم مردم به صورت آنلاین سایت شما را چک خواهند کرد. با طراحی وب سایت و امکان بازاریابی در سایت می تواند هر چه بهتر برند تجاری خود را معرفی کنید و با استفاده از این ویژگی هر چه بیشتر و بهتر محصولات برند تجاری خود را به فروش رسانید.

طراحی وب سایت حضور پر رنگ و قوی در حوره فعالیت شما دارد. شما بایستی توانایی بهره گیری از بازاریابی در سایت طراحی شده را داشته باشید. شما با طراحی یک سایت هوشمندانه و حرفه ای و به کار گیری بازاریابی و تجارت الکترونیکی باگذشت زمان صنعت تجارت حرفه ای خود را متحول و در سطح جهان مطرح خواهید شد.

کارشناسان های وبکس شما را در زمینه طراحی و راه اندازی راهنمایی می نماید، برای سفارش به صفحه سفارش طراحی سایت مراجعه فرمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: